Kont

Hejsan!
Nu har vi gått till kont, på vägen dit fikade vi
& pratade mycket och hörde kontiga ljud.
Sen när vi var framme så fick vi grilla hamburgare. Mumms!
Sen var alla vid vattnet (havet) och blötte ner sig, jätte stora vågor dom
badade sina fötter och vissa doppade huvudet i vattnet!
Jag gjorde inget av dom, det såg fööör kallt ut.
Jätte kul var det.
Jag var på första gruppen sedan åkte vi hem med bussen.
När vi var på skolan fbörjade Barbo (våran fröken) läsa.
Sen så slutade vi sen så sa alla att dom att någon hade rotat i väskorna, och tagit kex & sånna
god saker. Som tur var ingen och rota i min väska. Sedan så skulle jag och min kompis spiniornera
(Stavning....!?)
Men ingen kom vi kunde ju inte vara tysta! haha.
Sen jagade vi killarna, på skoj.
Och sedan så börja vi vara iklätterställningen och pratade lite.
Vi pratade om lite skvaller. Hihihi.


Puss puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]