Min dag

Hejhej! nu ska jag berätta lite om min dag :) Först så vaknade jag klockan halv 8 jag börjar kl: 10 över 8.
 Jag tog på mig mina kläder och sedan åt jag frukosten. Sedan vandra jag iväg till skolan, satte mig vid min bänken sen börja jag tänka snabbt: - Oj! justja jag ska ju ha sy slöjd.   Jag skyndade mig dit och satt mig och började sticka på direkten. Snackade med dem brevid & sen så skulle vi sluta, jag gick ut ifrån sjävla slöjdsalen eller va man nu ska säga.
Pratade med en kompis och hon fråga om vi skulle skejta & jag sa ja. Jag lånade skateboreden (Stavning?) ifrån ett fritids. Skit länge sedan jag skejta så jag var ej så bra på det. Sen gick jag in i från rasten och lämnade jag in skateboarden. Vi hade Engelska prov & sen Historia, senare skulle hon läsa så vi fick slappa. Sen var det dags för lunch efter så gick jag och en annan kompis och skejta vi turades om. Hon var mycket bättre än mig! Sedan gick vi in och hade bild och sedan läste vi lite mer Historia, sedan slutade vi. Klockan 2. Jag gick till fritids och sedan gick jag och mina kompisar till musiksalen och var där en stund. Sedan satt vi oss vid datorerna och sen gick vi hem. Ringde en kompis och frågade om hon vill vara med mig men hon skulle äta. Sen när jag skulle äta så ringde hon. haha. Sen satte jag på tv:n och sen satt jag mig vid datorn och börja blogga. Det var min dag, ganska kort när man skriver men ändå inte.


Puss puss Nissie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]