Sorry för dålig uppdatering

Hejsan, jag var för trött för att blogga igår. Men nu gör jag ett inlägg (L).
Jag fick veta igår att jag skulle fara till stockholm om ungefär
en månad. Det skulle ju bli kul! Vi kommer då hälsa
på min mammas bror och ja. hehe.
Idag så for vi till stugan för att pröva nya bredbandet.
Det var roligt, (iintee) hade inget annat val. Vi köpte ju också
lite morsdags-prisenter. Sen for vi på godis huset och köpte lite godis, skit lång kö asså.
Sen när vi hade köpt allt, då hittade vi inte pappa vi gick typ runt överallt.
(han sa att han skulle vänta i bilen.)
jag sms:ade min pappa sen ringde han mig.
Jag bah:: Vaars ee du!???
Han bah: UTANFÖR godis huset.
sen så såg vi han. Hhahaha, fail.


puss puss



Johanna Forsberg

Sv: taack detsamma :)

2011-05-28 | 23:31:09 | http://johannamalindesiree.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]